לבעלי טלפון כשר בלבד: בחולון נפתח 'בית יעקב' חדש | תיעוד

נדב דוד No Comments on לבעלי טלפון כשר בלבד: בחולון נפתח 'בית יעקב' חדש | תיעוד

בעיר חולון נערך כנס יסוד בית יעקב "בנות חיל" בהשתתפות מאות הורים, שיהיה בנשיאות הגר"ח רבי, ויקבל אליו בנות למשפחות המחזיקות בטלפון כשר בלבד | סיקור וגלריה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד שנערך בברכתם של גדולי ישראל ומועצת חכמי התורה הוכרז על הקמת בית הספר אשר יעמוד תחת נשיאותו והכוונתו של הגאון הרב חיים רבי שליט"א, ובראשות בנו ראש הכולל הרה"ג הרב אליהו רבי שליט"א המתאפיין בקבלת תלמידות ממשפחות אברכים ובני תורה המחזיקים בתקשורת כשרה בלבד.
את כנס היסוד פתח נשיא בית הספר הגאון הרב חיים רבי שליט"א, אשר עמד בדבריו על הצורך הראשון והעיקרי בכל מוסד חינוכי והוא יראת שמים. לשם דוגמא ציין הגר"ח את הקשר אישי שיש לו עם המלמדים בת"ת "בני תורה" שבנשיאותו והכוונתו.
בדבריו אמר הגר"ח "לצערינו התרבות של הטכנולגיה פוגעת בהרבה בתים, וגורמת להרס וחורבן רוחני גדול, המטרה שלנו היא להקים בית ספר ייחודי למשפחות אברכים המחזיקים בתקשורת כשרה בלבד על מנת לשמר את הדור הבא מתוך קדושה וטהרה".
ראש הכולל הרב אליהו רבי שליט"א מייסד הת"ת ובית יעקב בירך על הרגע המרגש עם הכרזתו של הקמת בית יעקב לבנות אברכים ומשפחות בני תורה, והעלה במעמד את ברכתו של הגאון החריף הרב שאול גבאי שליט"א ראש ישיבת אמרי דעת עם הקמת בית יעקב "בנות חיל".


0 תגובות